14 mars 2010

hejsan

idag ska jag träffa min baby pooh på stan.
sedan går vi till arbis & kollar på balettföreställning.
Jomeo & Rulia, hoppas den är värd pengarna!


igår va det melodifestivalen, åkte till momo & mofa & käkade. sedan bänkade vi oss framför tvn & hejade på våra favoriter. kul för anna bergendahl att hon vann, men inte riktigt vad jag ville liksom, men shit samma! & måste bara säga att Björn Gustavsson förstörde hela Salem Al Fakirs framträdande, usch! & jag som hejade på världens sötaste Eric Saade, han kom iallafall 3a, men ja.. han är så fin så!!

men ja, det var väl vad jag hade för mig just idag då.. & förlåt, jag vet att jag är dålig på att uppdatera. men jag har inte tid att sitta vid datorn nu för tiden, & om jag gör det så har jag annat för mig. det är inte som om jag har trogna läsare som vill veta allt om mitt liv?!


där sitter den fule & vinkar?! ooooh, så arg jag blev!


det här gjorde att jag tappade all respekt.
det var ju precis som om Salem bad om att INTE vinna?!



aja, puss heeej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0