det här är vad jag har på hjärtat..

det var så sjukt länge sen du frågade hur jag mådde eller bara brydde dig om mig. har nu
 insett att drömmar inte blir till verklighet, för mina drömmar har krossats av alla dina svek. den
önskan jag hade om att du skulle vara min vän rasade samman när du dissade mig på heltid. rätt var
det var så sket du i att höra av dig, dålig stil! jag trodde vi var vänner. ibland så tänker jag på det
vi hade, tiden då det var du & jag, vi.. men jag bryr mig inte längre, jag saknar det knappt längre.
jag pallar inte vänta på att bättre tider kommer, speciellt inte när det gäller dig. du har förändrats
& blivit falsk! du kan aldrig hålla vad du lovat, jag har lärt mig det nu & jag orkar inte bry mig längre.
du är den du är & om du trivs med det så visst, go on! jag måste erkänna att under en väldigt lång tid
var du det bästa jag hade.. men nu är du fan nästan sämst! jag litade på dig, men nejnej, inte längre!
jag har slutat gråta & nästan slutat lida. istället för att tänka på dig konstant en hel dag så tänker
jag kanske någon enstaka gång på dig.. du är typ borta från min värld! & om du inte vill ha med mig
att göra så kan jag ta & skita i dig oxå. har kommit på att du inte är värd varken mig eller min tid. jag
ville att vi skulle vara vänner, BÄSTAVÄNNER, men du svek mig. du vet hur mitt förflutna har varit & du
vet att jag egentligen inte skulle ha klarat det här, men du chansade?! men vet du vad, jag är starkare
nu & jag klarar mig sååå mycket bättre utan dig. hahahahahahaah! eftersom jag inte kan få tag på dig
på något sätt så skriver jag här, för jag vet att du läser. & om du vill att vi ska vara vänner, så säg förlåt!!
jag har försökt, men du har inte lyssnat. jag lovar att förlåta dig, om det är det du vill, för jag skulle
faktiskt behöva dig i mitt liv, tro det eller inte..


Kommentarer
Postat av: M

vem gumman :O??

2010-01-24 @ 10:53:50
URL: http://dancingelephant.blogg.se/
Postat av: feliciiaab

om du menar den jag tror att du menar så är jag verkligen glad för din skull att du har gått vidare och mår bättre <3<3<3

2010-01-27 @ 21:32:50
URL: http://feliciiaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0