30 januari 2010

tja tja tja tja tja tja tja tja ♥

idag så har jag varit på ikano lite med mamma & roger.
vi strosade runt & kollade lite, jag köpte inget eftersom
jag är pank! fast det viskas om att jag ska få ny mobil?!
då blir jag glad, kanske kan byta lite, eftersom jag trivs
med min rosa mobil så himla mycke! men vi får se..

sen så åkte vi till mormor & morfar & käkade lite god mat.
sen satt vi & pratade bröllop i några timmar, blir nog bra :)

ja nu sitter jag hemma & ja, musik hörs i högtalarna ♥

    
jag testade en "ny" frisyr idag. syns inte så bra på bilden, men whatever (y)



sen hände något roligt, jag målade på rött nagellack.
nej, det är inte min grej men måste ju testa. kanske
till & med vänjer mig &  börjar använda det dagligen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0