4 januari 2010

hejhej ♥
 
måste säga att dagen varit ganska värd!
på idrotten åkte vi skridskor & hahahaha..
jag sööög verkligen! jag ramlade hur många
gånger som helst, fan vad jag skämdes! (a)
Men thelma var ju lite på min nivå i början.
men sen fick hon in tekniken & jag va sämst!
men man kan inte begära mer efter att inte
åkt skridskor på över 5 år.. sen så hade jag
även förstora/försmå skridskor... hah, ja sant!

på musiken kollade vi klart på filmen RENT!
ååh, så mycke kärlek till den underbara filmen!
grät massa (a) mina kinder var blöta ♥

 



ja, det var verkligen en upplevelse med mycke skratt :D




om du inte har sett filmen RENT, gör det för tusan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0