25 februari 2010

hej alla glada ( eller mindre glada -.-' ) ♥

idag har jag varit på ikano med min käraste mormor :)
först så käkade vi lunch, även gammelmoster var med!
riktigt gott. sen sprang vi fram & tillbaka & letade efter något kul.
jag hittade en skjorta, ett linne & ett par STORA runda örhängen :D
sen när vi var klara & hade ont i bena, gick vi in på ikea & fikade.

min mormor är sjukt bra, hon bjöd på mat & fika dels
köpte linnet åt mig :) hon är tyyp bäst :)) ♥


sen tog jag bussen hem, & ja, bussen körde fel?!
jag & mirelle har alltid varit rädda för det, & nu
hände det. när jag var själv oxå, fick panik!! :p

när jag kom hem så har jag kollat massa timmar på one tree hill
& vad jag har gråtit, skrattat & ja skrikit oxå ! jag älskar det!
aja, nu ska jag fortsätta med oth! här är en bild på skjortan





KKYYSSAARR (KK)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0