23 februari 2010

det är sportlov & det är rätt så skönt! var hemma hos felicia med söder & matilda. mys! vi kollade på skräck, SAW, jag typ dog under filmen. men ändå tyckte jag den var bra?! jaja, får väl se de andra filmerna oxå :p sen åkte matilda hem & vi andra kollade på DUDE WHERE IS MY CAR! hahah, fett skön film! sen senare så åkte jag & söder hem! "snöbollskrig" är kul när man själv lyckas komma undan :D hahahhahahha!





jag, mamma, roger, söder, sara, robert & linnéa åt kinamat :) yammi!



jag var på bushumör efter filmerna ;p



sötsan felicia :)



jag & felicia :)



jag & bästaste söder :)



schnigging :D



sexi rooooooooopaaa :D



:*



happiness! ;*



lycka! :D



sexiiigT :D



felicia :**



jag älskar min tunga?! :D



ja, frågan är vad dom håller på med :D



den här bilden får avsluta en kulig, underbar, läskig dag :D puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0