16 februari 2010

hej gullisar ♥

här sitter jag i soffan med sprängande huvudvärk. känns inte så jättebra just nu! jag skulle behöva en massage?! :) hahah, dagen har varit helt okej. förutom att jag har blivit så sjukt trött den senaste tiden, frågan är varför? jag sover ju tidigare & bättre än vanligt? äääh, det är väl inget! jag försöker att inte klaga, lyckas väl sådär (a)

hade engelska prov i skolan idag, det kändes som att det gick relativt bra iallafall. skrev på alla grejer utom en ynkel liten grej. men bara för det så kanske allting är fel, men det är sånt som märkt ;)


& jag är jäääääääääätteglaad -.-' anna är sjuk & imorgon har vi barndans med småttingarna.. jag får vara själv (n) känner som om jag kommer att kollapsa mitt i allt. & namnen & tjatet & envisa ungar som inte gör som man säger & ungar som tror dom är bättre än en som är 10år äldre än dom?! ååååh, vad underbara dom små liven är! D:

hahaha, kanske ska sluta skriva nu. känns som att det räcker just nu.. jag känner att jag är väldigt negativ på allt, men till det yttre är jag faktiskt positiv! med barnen imorgon kommer jag springa runt & skratta med dom, bara för att det är sån jag är :)) & some people like it & some people hate it, that's fine ;D

pussssssssssssssssssssss ;***********

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0