12 februari 2010

oj hej, förlååt! ♥

hela veckan har varit full med aktiviteter.
har verkligen inte haft tid att gå in på datorn.

den stora förklaringen till det här är:
att på måndagar har jag börjat på street
- som såklart är skitkul! har saknat! ♥

i tisdags så var jag i malmslätt.....

& i onsdags blev jag danslärare:
- 4-6 åringar som är sjuktsöta! ♥

i torsdags så var jag på ikano.

idag är det fredag..
- egentligen skulle jag ha gått på fest,
angel delight men jag sålde min biljett
för att jag inte har någon ork alls.
istället ska jag till momo & mofa & käka.
eftersom mofa fyller på tisdag :)



hoppas verkligen på en ändring från min sida.
men puss så länge :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0